РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595906<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дорошенко Г. О. 
Маркетинг : навч. посіб. / Г. О. Дорошенко, І. М. Абрамова, Є. О. Кравченко, Д. М. Тюріна, О. В. Богоявленський; ред.: Г. О. Дорошенко. - Харків : Тім Пабліш Груп, 2016. - 411 c. - укp.

Розкрито сутність маркетингу та його сучасну концепцію. Подано класифікацію маркетингу. Розглянуто цілі та напрями маркетингових досліджень. Охарактеризовано елементи маркетингової товарної політики, її цілі завдання та етапи розробки. Висвітлено маркетингові цінові стратегії. Увагу приділено організації оптової та роздрібної торгівлі. Розкрито особливості процесу маркетингової комунікації. Наведено типи організаційних структур управління маркетинговою діяльністю. Обгрунтовано принципи та етапи маркетингового контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського