Тєлєтов О. С. Маркетингова освіта в умовах реального сектора економіки / О. С. Тєлєтов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 11. - С. 435-439. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Як відомо, загальна ринкова методологія охоплює все більше сфер діяльності людини. Проведено ретроспективний аналіз маркетингових наукових шкіл, які створені і успішно функціонують в Україні. Показано, що на сьогодні вищі навчальні заклади України здебільшого готують фахівців з маркетингу без профілізації, за принципом "всі для всіх". Внаслідок порушення експортно-імпортного балансу країни дисципліни з маркетингових досліджень й промислового маркетингу у вищих навчальних закладах мають посилитися науково-практичними знаннями з галузей, що складають основу експорту. Саме промисловість, що досить рівномірно розташована територією України, може оживити науково-виробничий потенціал та генерувати необхідність створення нових робочих місць. Таким чином можна певною мірою зменшити міграцію з регіонів до столиці. Від рівня розвитку промисловості, в решті решт, залежать як доходи державного бюджету, так і добробут населення. Обгрунтовано, що в цілому вітчизняна економіка вимагає реіндустріалізації, яка надає поштовх науково-дослідного та освітнього потенціалу в сфері маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|