Шпак О. Використання особистісно орієнтованих технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів / О. Шпак, В. Вишківська, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Обгрунтовано, що професійність будь-якого педагогічного колективу та майбутнього педагога – це найбільш повне розкриття можливостей і здібностей студента (учня), розвиток його неповторної індивідуальності. Шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій навчання. Наведено вимоги до особистісно-орієнтованої технології навчання. Зазначено про риси, які необхідно сформувати у новій генерації вчителів ВНЗ. Підкреслено, що пасивну роль учня в навчальному процесі можна подолати за умови впровадження «суб’єкт-суб’єктних» відносин учня і вчителя. Акцентовано увагу на ролі стимулювання вчителем саморозвитку та самореалізації учнів. Обосновано, что профессионализм любого педагогического коллектива и будущего педагога – это наиболее полное раскрытие возможностей и способностей студента (учащегося), развитие его неповторимой индивидуальности путем использования личностно-ориентированных технологий обучения. Приведены требования к личностно-ориентированной технологии обучения. Указаны черты, которые необходимо сформировать в новой генерации учителей ВУЗ. Подчеркнуто, что пассивную роль ученика в учебном процессе можно преодолеть при условии внедрения «субъект-субъектных» отношений ученика и учителя. Акцентировано внимание на роли стимулирования учителем саморазвития и самореализации учащихся. Analyzed that the professionalism of the teaching staff and any future teacher - this is the most complete disclosure of capacities and abilities of the student (student), the development of his unique personality, through the use of student-centered learning technologies. The requirements for student-centered learning technology. Personality traits that need to create a new generation of teachers in higher education. Stressed that a passive role in the student learning process can be overcome provided that the introduction of "subject-subject" relations student and the teacher. The attention is focused on the role of teacher self-stimulation and self-learners. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|