РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000599053<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шпак О. 
Використання особистісно орієнтованих технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів / О. Шпак, В. Вишківська, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано, що професійність будь-якого педагогічного колективу та майбутнього педагога – це найбільш повне розкриття можливостей і здібностей студента (учня), розвиток його неповторної індивідуальності. Шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій навчання. Наведено вимоги до особистісно-орієнтованої технології навчання. Зазначено про риси, які необхідно сформувати у новій генерації вчителів ВНЗ. Підкреслено, що пасивну роль учня в навчальному процесі можна подолати за умови впровадження «суб’єкт-суб’єктних» відносин учня і вчителя. Акцентовано увагу на ролі стимулювання вчителем саморозвитку та самореалізації учнів.

Обосновано, что профессионализм любого педагогического коллектива и будущего педагога – это наиболее полное раскрытие возможностей и способностей студента (учащегося), развитие его неповторимой индивидуальности путем использования личностно-ориентированных технологий обучения. Приведены требования к личностно-ориентированной технологии обучения. Указаны черты, которые необходимо сформировать в новой генерации учителей ВУЗ. Подчеркнуто, что пассивную роль ученика в учебном процессе можно преодолеть при условии внедрения «субъект-субъектных» отношений ученика и учителя. Акцентировано внимание на роли стимулирования учителем саморазвития и самореализации учащихся.

Analyzed that the professionalism of the teaching staff and any future teacher - this is the most complete disclosure of capacities and abilities of the student (student), the development of his unique personality, through the use of student-centered learning technologies. The requirements for student-centered learning technology. Personality traits that need to create a new generation of teachers in higher education. Stressed that a passive role in the student learning process can be overcome provided that the introduction of "subject-subject" relations student and the teacher. The attention is focused on the role of teacher self-stimulation and self-learners.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського