РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000599076<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Акуленко І. 
Актуальні тенденції та впливи в теорії та практиці професійної підготовки майбутнього вчителя математики / І. Акуленко // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 10-13. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто актуальні тенденції та впливи, що спричинюють сучасний стан підготовки майбутнього вчителя математики. Виявлено такі проблемні моменти у чинній вітчизняній системі підготовки майбутніх учителів математики: недостатня сформованість ціннісного ставлення студентів до професії вчителя; наявність формалізму та “інерційності” у змісті, процесі й оцінюванні результатів підготовки майбутнього фахівця, значного розриву між теоретичною та практичною підготовкою студентів – майбутніх учителів математики; недосконалість системи моніторингу та оцінювання якості підготовки (у тому числі й методичної) майбутніх учителів математики. Окреслено ті з них, що мають негативний вплив. Запропоновано один із можливих шляхів подолання виявлених “проблемних зон” у методичній підготовці майбутнього вчителя математики.

Рассмотрены актуальные тенденции и влияния, которые вызывают современное состояние подготовки будущего учителя математики. Выявлены следующие проблемные моменты в действующей отечественной системе подготовки будущих учителей математики: недостаточная сформированность ценностного отношения студентов к профессии учителя; наличие формализма и "инерционности" в смысле, процессе и оценке результатов подготовки будущего специалиста, значительного разрыва между теоретической и практической подготовкой студентов – будущих учителей математики; несовершенство системы мониторинга и оценки качества подготовки (в том числе и методической) будущих учителей математики. Определены те из них, которые имеют негативное влияние. Предложен один из возможных путей преодоления выявленных "проблемных зон" в методической подготовке будущего учителя математики.

The article discusses some of the current trends that affect the current state of future math teacher’s professional training. Those that have a negative impact were marked. One of the possible ways to overcome identified “problem areas” in the methodical preparation of future mathematics teacher is proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського