Садова І. Особистісно орієнтований підхід до професійної підготовки сучасного вчителя в умовах модернізації кредитно-модульної системи навчання / І. Садова // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 41-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Досліджено особистісно орієнтований підхід у підготовці вчителя початкової школи як чинник удосконалення кредитно-модульної системи навчання. Визначено вплив особистісно орієнтованих технологій на розвиток потенціалу студента під час вивчення дисципліни “Теорія виховання”. Деталізовано методологічні аспекти педагогічних технологій, наведено проблемно-пошукові та творчі методи організації навчальної взаємодії викладача та студента. Исследованы личностно ориентированный подход в подготовке учителя начальной школы как фактор совершенствования кредитно-модульной системы обучения. Определено влияние личностно ориентированных технологий на развитие потенциала студента при изучении дисциплины "Теория воспитания". Рассмотрены методологические аспекты педагогических инноваций, проблемно-поисковые и творческие методы организации учебного взаимодействия преподавателя и студента. Studied personality oriented approach in training primary school teachers as a factor in improving the credit-module system. The influence of personality oriented technologies on the development potential of students in the study of discipline "Theory of education". Posted in the center of the problem-search technology and creative methods of learning teacher and student interaction. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|