РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000599089<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Середа І. 
Аналіз навчального заняття як метод контролю за рівнем сформованості здоров'язбережувальної компетентності студентів відділення "Початкова освіта" в процесі фізичного виховання / І. Середа // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 73-79. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано та обгрунтовано схему валеологічного аналізу заняття з позиції збереження здоров’я студентів у ВНЗ. Запропоновано схему на основі розробок Ю. В. Півненко, адаптовану до процесу фізичного виховання для студентів відділення “Початкова освіта”. Здійснено валеологічний аналіз та самоаналіз заняття і уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу у школі, за основними напрямками, що відповідають складовим здоров’я. Визначено показники оцінювання збереження та формування соціального і духовного здоров’я студентів, зокрема: рівень розвитку та прояву на занятті комунікативних навичок для успішної соціальної адаптації; навички самоосвіти та самоудосконалення (самооцінки та самокритики); ініціативу студентів; використання технологій толерантного спілкування; виявлення творчого потенціалу студентів та забезпечення умов для його реалізації в процесі фізичного виховання. Виокремлено компоненти збереження та формування фізичного, психічного, соціального та духовного здоров’я учнів.

Представлена схема валеологического анализа занятия в ВУЗ. Предложена схема на основе разработок Ю. В. Пивненко, адаптированная к процессу физического воспитания студентов отделения "Начальное образование". Осуществлен валеологический анализ и самоанализ занятия и урока как основной формы организации учебно-воспитательного процесса в школе по основным направлениям, соответствующим компонентам здоровья. Определены показатели оценки сохранения и формирования социального и духовного здоровья студентов, в частности: уровни развития и проявления коммуникативных навыков для успешной социальной адаптации; навыки самообразования и самосовершенствования (самооценки и самокритики); инициатива студентов; использование технологий толерантного общения; выявление творческого потенциала студентов и обеспечение условий для его реализации в процессе физического воспитания. Выделены компоненты сохранения и формирования физического, психического, социального и духовного здоровья учащихся.

The paper presents and justifies valeological analysis of classes by position the health of students in high school. This scheme is proposed on the basis of developments Pivnenko Y. and adapted to the process of physical education students branch of the “Primary education”. It will allow valeological analysis and introspection classes and lessons for the future and as the main form of organization of the educational process at school, for the main areas that correspond the components of health.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського