Жуковські В. Експериментальний процес ефективного формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів в галузі оптової та роздрібної торгівлі / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 153-158. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Досліджено актуальну проблему едукації навчання, виховання і розвитку маркетологів у сфері послуг оптової та роздрібної торгівлі у навчальних закладах України та Польщі. За сучасних умов ринкової економіки, де діє конкуренція на ринку праці. Виявлено недоліки і стереотипи, які знижують ефективність формування професійної підготовки майбутніх маркетологів до діяльності у сфері послуг оптової та роздрібної торгівлі. Исследована актуальная проблема эдукации обучения, воспитания и развития маркетологов в сфере услуг оптовой и розничной торговли в учебных заведениях Украины и Польши в современных условиях рыночной экономики, где действует конкуренция на рынке труда. Рассмотрены недостатки и стереотипы, снижающие эффективность формирования профессиональной подготовки будущих маркетологов к деятельности в сфере услуг оптовой и розничной торговли. This article investigates the topical problems of educative education, training and development of marketers in service of wholesale and retail trade at the education Institutions of Ukraine and Poland at the modern conditions of market economy where there is a competition at the labor market. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1 р3 + У9(4ПОЛ)421.0-211.1 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|