РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000599331<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Базиляк Н. 
Моніторинг як педагогічна технологія покращення освіти у вищій школі / Н. Базиляк // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 122-125. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні аспекти поняття “моніторинг”. Розглянуто моніторинг як педагогічну технологію управління якістю викладання іноземної мови. Надано порівняльну характеристику тенденцій розвитку зарубіжних та української освітніх систем. Визначено значення моніторингу для підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ. Проаналізовано системний підхід до вивчення моніторингу як інтегрованої взаємодії викладача і студентів. Охарактеризовано особливості вивчення моніторингу як міждисциплінарного явища. Визначено роль та місце моніторингу в освітньому просторі та виокремлено принципи формування основи моніторингового аналізу.

Рассмотрены теоретико-методологические аспекты понятия “мониторинг” как педагогической технологии, сделан сравнитеный анализ тенденций развития зарубежных и украинских образовательных систем. Определено значение мониторинга в улучшении образовательных услуг в высшей школе. Подробно представлен системный подход к изучению мониторинга как интегрированного взаимодействия преподавателя и студента для более эффективного достижения целей в предоставлении образовательных услуг. Охарактеризованы аспекты изучения мониторинга как междисциплинарного явления, определена позиция мониторинга в образовательном пространстве, выделены принципы формирования основы мониторингового анализа.

The article considers the theoretical and methodical aspects of “monitoring” as a pedagogical technology, compares the trends of foreign and Ukrainian educational systems denelopment, determines the meaning of monitoring in the improvement educational services at higher school. We show in the details the system approach to studying the monitoring as integrated intraction the teacher and the student for more effective achievement the goals to provide educational services. Characterised the aspects of studying monitoring as interdisciplines phenomenon, determined the position of monitoring in the educational area, singled out the principles of formation the basis of monitoring analysis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського