Гайдук С. Організація експліцитного навчання та імпліцитного оволодіння іноземною мовою / С. Гайдук // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 68-72. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано сутність експліцитного та імпліцитного підходів до формування граматичної компетенції студентів мовних ВНЗ у процесі викладання іноземної мови. Розкрито особливості навчання граматики іноземної мови на основі зазначений підходів. Розглянуто методи формування граматичних навичок студентів, зокрема: дедуктивний, індуктивний, структурний та комунікативний. Зазначено, що вивчення граматичного матеріалу відбувається на I – III курсах. На першому та частково другому курсах варто дотримуватися поетапності у формуванні граматичної компетенції. На першому орієнтовнопідготовчому етапі (відповідно до термінології С.Ф. Шатілова) треба акцентувати увагу на презентації граматичної форми/структури у контексті, з метою ознайомлення студентів з умовами функціонування граматичного матеріалу у мовленні. Раскрыто понятие эксплицитного обучения и имплицитного овладения иностранным языком, проанализирована сущность разных подходов к обучению. Предложено использование интегрированного подхода к обучению практической грамматике английского языка студентов I – III курсов языкового ВУЗ. The article deals with the notions of explicit teaching and implicit acquisition of a foreign language. The author analyzes the essence of each of the approaches to language teaching and recommends to integrate them in teaching practical grammar to students in the 1 – 3rd courses. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.32
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|