Пермінова А. Методи навчання що використовувались в процесі підготовки інженерів-педагогів швейного профілю в вищих навчальних закладах у другій половині XX століття / А. Пермінова // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 103-107. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Викладено історичні передумови виникнення і використання існуючих класифікацій методів навчання в процесі підготовки інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ у другій половині ХХ ст., які залежать від розвитку науково-технічного процесу. Відзначено, що інтерактивні методи навчання дозволяють впровадити в процес навчання ефективне спілкування, перетворити студента з пассивного слухача на активного учасника навчального процессу. Рассмотрены исторические предпосылки возникновения и использования существующих классификаций методов обучения в процессе подготовки инженеров¬педагогов швейного профиля в ВУЗ во второй половине ХХ в., зависящие от развития научно-технического процесса. The article examines the historical background of the use of existing classifications and training methods in preparing teacher-engineers sewing profile in higher education establishments in the second half of the XX century that depend on the development of scientific and technological process. Індекс рубрикатора НБУВ: М4р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|