Петришин Л. Технологія web-quest у формуванні креативності майбутніх соціальних педагогів (МПС): методичний аспект / Л. Петришин // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 6–9. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано методичну складову webquest у процесі формування креативності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ. Охарактекризовано webquest як технологію, що сприяє успішній реалізації креативного потеціалу, підвищенню особистісної самооцінки, розвиває самостійність, відповідальність та сприяє розвитку креативної компетентності. Розглянуто структурні складники webquest “Креативологія”. Підкреслено, що webquest “Креативологія” має освітньопросвітницький зміст, кінцевим результатом якого є побудова комп’ютерної презентації з використанням анімаційних елементів соціально-педагогічного характеру та написання наукової публікації креативнотворчого характеру. Проанализирована методическая составляющая webquest в процессе формирования креативности будущих социальных педагогов в ВУЗ. Охарактеризована webquest как технология, способствующая успешной реализации креативного потенциала, повышению личностной самооценки, развитию самостоятельности. Analyzed the methodological component webquest creativity in shaping future social teachers in high schools. Webquest characterized as a technology that contributes to the successful implementation of creative potential, improving personal self-esteem, develop independence. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|