Бахов І. Педагогічні концепції в системах полікультурної освіти США і Канади / І. Бахов // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 116–121. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Проаналізовано педагогічні концепції в системах полікультурної освіти англомовних країн Північної Америки. Наведено найбільш поширені стратегії асиміляції: вимога розмовляти в навчальних закладах тільки державною мовою; установка на те, що досягнення успіху можливе за відмови від рідної мови і культури та прийняття загальнодержавних; сприйняття етнокультурних відмінностей як відхилень від норми, визнання культурно відмінних учнів як групи ризику; впровадження навчальних планів, орієнтованих лише на одну загальнодержавну культуру; рання ізоляція учнів з багатьох малих субкультур від сім’ї (навчання в інтернатах); відображення у змісті освіти цінностей, стилю життя тільки основної культури; запровадження програм початкового навчання рідною мовою з наступним повним переходом на загальнодержавну; відсутність спеціальних вимог до підготовки вчителів, які враховують культурні та лінгвістичні особливості учнів. Детально проаналізовано модель культурної асиміляції і модель культурного плюралізму (полікультуралізму) в соціальному устрої Канади і США. Проанализированы педагогические концепции в системах поликультурного образования англоязычных стран Северной Америки. Подробно рассмотрена модель культурной ассимиляции и модель культурного плюрализма (поликультурализма) в социальном устройстве Канады и США. This article analyzes the pedagogical concepts of multicultural education systems of Englishspeaking countries of North America. It presents a detailed analysis of the model of cultural assimilation and model of cultural pluralism in the social structure of Canada and the United States. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|