Зелінський С. Дидактичні принципи особистісно орієнтованого навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / С. Зелінський // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 141–144. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Констатовано, що реалізація особистісно орієнтованого навчання за рахунок використання інформаційнокомунікаційних технологій має бути заснована на обліку наступних індивідуальних психофізіологічних особливостей студентів і їх індивідуальних особистісних властивостей: темпераменту і вольових якостей; особливостей мислення, сприйняття, пам’яті, уваги; мотивацій; самооцінки; рівнів домагань; панівного соціального статусу. Рассмотрены дидактические принципы личностно ориентированного обучения с использованием информационно-коммуникационных технологий. Доказана необходимость проведения изменений в структуре, функциональном поле проблематики, что предусатривает внутренние психологические трансформации. The article deals with didactic principles of personalityoriented learning using information and communication technologies. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|