РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000599473<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончар Н. 
Шляхи оптимізації педагогічної взаємодії викладача й студента в процесі професійної підготовки вихователів / Н. Гончар // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 52–56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Описано шляхи оптимізації педагогічної взаємодії учасників навчально-виховного процесу ВНЗ в процесі формування готовності майбутніх вихователів до використання інтерактивних технологій на основі належної інтеракційної культури. Обґрунтувано значення суб’єкт-суб’єктної взаємодії, створення ситуації успіху та ігрової ситуації під час аудиторної роботи зі студентами дошкільного факультету. Спрогнозовано започаткування нового напряму - оптимізації педагогічної взаємодії викладача й студента на основі належної інтеракційної культури, що передбачає формування в майбутніх вихователів необхідних якостей для ефективного використання інтерактивних технологій за умов дошкільного навчального закладу.

Описаны пути оптимизации педагогического взаимодействия участников учебно-воспитательного процесса ВУЗ в процессе формирования готовности будущих воспитателей к использованию интерактивных технологий на основе сформированной интеракционной культуры. Обосновано значение субъект-субъектного взаимодействия, создания ситуации успеха и игровой ситуации во время аудиторной работы со студентами дошкольного факультета. Спрогнозировано начала нового направления - оптимизации педагогического взаимодействия преподавателя и студента на основе надлежащей интеракционной культуры, предполагающей формирование у будущих воспитателей необходимых качеств для эффективного использования интерактивных технологий в условиях дошкольного образовательного учреждения.

The article substantiates and describes ways to optimization of pedagogical interaction of the participants of the educational process of higher education in the Formation of preparedness for future pre-school educators to use interactive technologies based on the appropriate and interactive culture. Grounded mentioned subject- subject interaction, creating a situation of success and a game situation during classroom work with students of preschool faculty.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського