РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000599587<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Родименко І. 
Принципи психолого-медико-педагогічного обстеження дітей / І. Родименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 72-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено оптимальні умови соціалізації дитини з порушеннями психофізичного розвитку, порушено питання щодо принципів і процедури комплексного психолого-медико-педагогічного обстеження. Розглянуто принципи діагностичної діяльності ПМПК, які стосуються її результатів, тобто прийняття рішень щодо типу дизонтогенезу дитини, особливостей її розвитку, рекомендованого освітнього маршруту тощо. Досліджено деотологічні принципи (професійно-етичні) : компетентність, незаподіяння шкоди, неупередженість тощо, які обєднані в принцип гуманізму та деонтологічної досконалості діяльності. Констатовано, що принципи утворюють певну систему і мають аналізуватися у нерозривній єдності. Зазначено, що один і той самий принцип, який належить до певного компоненту діагностичної діяльності, може охоплювати вимоги до інших її складових. Зроблено висновок, що принцип об’єктивності імпліцитно присутній у діяльнісних і процедурних аспектах діагностики; принцип індивідуального підходу стосується не лише змісту діяльності, а й її результатів.

Определены оптимальные условия социализации ребенка с нарушениями психофизического развития, поставлены вопросы о принципах и процедуре комплексного психолого-медико-педагогического обследования. Рассмотрены принципы диагностичной деятельности ПМПК, касающиеся ее результатов. то есть принятие решений относительно типа дизонтогенеза ребенка, особенностей его развития, рекомендованного образовательного маршрута и т. п. Исследованы деотологичные принципы (профессионально-этические): компетентность, непричинение вреда, беспристрастность и т.п., объединенные в принцип гуманизма и деонтологической совершенства деятельности. Констатировано, что принципы образуют определенную систему и должны анализироваться в неразрывном единстве. Отмечено, что один и тотже принцип, который принадлежит к определенному компоненту диагностической деятельности, может включать требования к другим ее составляющим. Сделан вывод, что принцип объективности имплицитно присутствует в деятельностных и процедурных аспектах диагностики; принцип индивидуального подхода касается не только содержания деятельности, но и ее результатов.

In order to determine the optimal conditions of socialization of the child with delay of psychological-medical-pedagogical analysis. The author considers the principles of diagnostic active of PMPC, which concern its results, that is a decision on the type of child’s dysontogenesis, especially its development, the recommended educational route etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського