РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000599589<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кузмінська Є. 
Вивчення сформованості мовленнєвої компетенції у розумово відсталих дітей / Є. Кузмінська // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 49-57. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати проведення першого етапу констатувального дослідження, спрямованого на вивчання сформованості мовленнєвої компетенції у розумово відсталих дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку як передумови опанування грамоти. Досліджено три блоки завдань для досягнення поставленої мети розумово відсталим дітям: перший блок завдань спрямований на вивчення активного та пасивного словникового запасу в розумово відсталих дітей; другий блок – на вивчення особливостей сформованості мовленнєвих узагальнень; третій – на виявлення особливостей оволодіння граматичною будовою мовлення, а саме, діалогом відповідно до ситуації спілкування і монологічним мовленням. Одержані результати першого етапу констатувального експерименту надають змогу зробити висновок про те, що у розумово відсталих дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку спостерігається недостатня сформованість мовленнєвої компетенції як передумови до опанування грамоти.

Проанализированы результаты проведения первого этапа констатирующего исследования, направленного на изучение сформированности речевой компетенции в умственно отсталых детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста как предпосылки освоения грамоты. Исследованы три блока задач для достижения поставленной цели умственно отсталым детям: первый блок задач направлен на изучение активного и пассивного словарного запаса в умственно отсталых детей; второй блок - на изучение особенностей сформированности речевых обобщений; третий - на выявление особенностей овладения грамматическим строем речи, а именно, диалогом в соответствии с ситуацией общения и монологической речью. Полученные результаты первого этапа констатирующего эксперимента позволяют сделать вывод о том, что в умственно отсталых детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста наблюдается недостаточная сформированность речевой компетенции как предпосылки к овладению грамоты.

The article describes the quantitative and qualitative analysis of the results of the first stage identifying research aimed at the study of the formation of speech competence of mentally children of preschool and younger school age as prerequisites for literacy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.96

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського