Вартанян В. М. Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. / В. М. Вартанян, О. О. Воляк, М. А. Голованова, Т. А. Клименко, С. М. Мельніков; ред.: В. М. Вартанян; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Е. Жуковского "Харків. авіац. ін-т". - Харків, 2015. - 127 c. - укp.Викладено суть і зміст, стратегії маркетингу промислового підприємства. Розкрито особливості планування маркетингової діяльності, досліджень на ринку промислових товарів, цінової політики. Приділено увагу питанням конкуренції, сегментуванню ринку і особливостям інструментів комплексу маркетингу на промисловому ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА799919 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|