РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000600906<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вартанян В. М. 
Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. / В. М. Вартанян, О. О. Воляк, М. А. Голованова, Т. А. Клименко, С. М. Мельніков; ред.: В. М. Вартанян; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Е. Жуковского "Харків. авіац. ін-т". - Харків, 2015. - 127 c. - укp.

Викладено суть і зміст, стратегії маркетингу промислового підприємства. Розкрито особливості планування маркетингової діяльності, досліджень на ринку промислових товарів, цінової політики. Приділено увагу питанням конкуренції, сегментуванню ринку і особливостям інструментів комплексу маркетингу на промисловому ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799919 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського