Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000601015<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мельников С. В. Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії : [монографія] / С. В. Мельников; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса : ОНМУ, 2015. - 107 c. - Бібліогр.: с. 101-107 - укp.Подано результати дослідження маркетингових стратегій ціноутворення й інтегрованого росту підприємств за умов інформаційної та цінової асиметрії. За моделювання стратегій інтегрованого росту за умов інформаційної асиметрії досліджено синергетичні ефекти, які виникають під час інтеграції підприємств у моделях різних ринкових структур: галузевого ринку, одно- та двоканального ланцюга постачань, логістичної системи, олігополії. Проаналізовано задачу розподілу прибутку за вертикальної інтеграції підприємств. Досліджено стратегії ціноутворення підприємств за умов дії асиметричного впливу ефекту довідкової ціни. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА800103 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|