РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000601015<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мельников С. В. 
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії : [монографія] / С. В. Мельников; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса : ОНМУ, 2015. - 107 c. - Бібліогр.: с. 101-107 - укp.

Подано результати дослідження маркетингових стратегій ціноутворення й інтегрованого росту підприємств за умов інформаційної та цінової асиметрії. За моделювання стратегій інтегрованого росту за умов інформаційної асиметрії досліджено синергетичні ефекти, які виникають під час інтеграції підприємств у моделях різних ринкових структур: галузевого ринку, одно- та двоканального ланцюга постачань, логістичної системи, олігополії. Проаналізовано задачу розподілу прибутку за вертикальної інтеграції підприємств. Досліджено стратегії ціноутворення підприємств за умов дії асиметричного впливу ефекту довідкової ціни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського