![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000601034<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бокоч В. М. Електоральний маркетинг в політичному процесі: міжнародний досвід : монографія / В. М. Бокоч; Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород : Ліра, 2015. - 198 c. - Бібліогр.: с. 174-198 - укp.Проаналізовано поняття електорального політичного маркетингу, основні його функції та методи впровадження. Визначено проблеми формування й особливості функціонування політичного ринку. Досліджено поняття політичного PR і політичної реклами та їх місця в системі електорального політичного маркетингу. Розглянуто особливості електорального маркетингу в країнах світу, зокрема його креативне втілення в українському політичному досвіді. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 + Ф3(4УКР)13 + Ф3(4/8)13
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА800130 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|