РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000601099<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Міщук І. П. 
Механізми активізації продажу товарів підприємствами торгівлі : монографія / І. П. Міщук, Н. Г. Міценко, В. Т. Лозинський, О. О. Хамула; ред.: І. П. Міщук; Укр. акад. друкарства. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2015. - 515 c. - Бібліогр.: с. 359-388 - укp.

Вивчено теоретичні засади організації збутової діяльності товаровиробників і формування систем дистрибуції за умов трансформаційних процесів, узагальнено сучасні теоретичні підходи до побудови систем дистрибуції за участі підприємств сфери обігу. Визначено сутність активізації продажу, зміст і роль комплексу активізації продажів товарів у системі дистрибуції. Досліджено сучасний стан, специфіку та проблеми організації в Україні систем дистрибуції товарів за участю торговельних посередників. Здійснено аналіз діяльності торгово-оперативного персоналу залучених торговельних посередників з питань застосування інструментарію комплексу активізації продажів товарів у системі дистрибуції. Обгрунтовано структурну модель, засади формування організаційно-економічного механізму активізації продажу товарів у системі дистрибуції та розроблено інструментарій оцінювання ефективності його застосування. Надано методичні рекомендації з реалізації комплексу активізації продажів у системі дистрибуції. Охарактеризовано зміст, сучасний стан і проблеми формування ефективної системи реалізації книжкової продукції в Україні. Узагальнено теоретичні положення та розкрито сутність електронної торгівлі, з'ясовано проблеми формування системи реалізації книжкової продукції підприємствами електронної торгівлі. Розкрито сутність та особливості Інтернет-книгарень як форми комерційного представництва підприємств електронної торгівлі. Виявлено основні проблеми, що гальмують розвиток торгівлі книжковою продукцією в Інтернет-книгарнях, запропоновано інструментарій їх вирішення. Визначено пріоритетні напрями удосконалення управління процесом реалізації книжкової продукції в підприємствах електронної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-592 + У9(4УКР)421.523.398 + Ч618.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800285 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського