РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000601396<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калюжна Ю. І. 
Інтерактивні методи навчання як фактор формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів / Ю. І. Калюжна, Т. А. Яновська // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 77-82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто функції педагогічного спілкування та проаналізовано вияви емоційного інтелекту у контексті його інтерактивної сторони, що є важливим чинником ефективної саморегуляції у професійній діяльності педагога. Наведено результати емпіричного дослідження, спрямованого на виявлення особливостей реалізації емоційної складової професійного спілкування студентів. Окреслено шляхи розвитку емоційного інтелекту майбутніх педагогів у навчальному процесі за умов вищої школи. Встановлено чіткий зв’язок між поставленими завданнями та кінцевими результатами, обговорено спірні та недостатньо розглянуті сторони проблеми, визначено практичний аспект застосування одержаних під час занять знань.

Рассмотрены функции педагогического общения и проанализированы проявления эмоционального интеллекта в контексте его интерактивной стороны, что является важным фактором эффективной саморегуляции в профессиональной деятельности педагога. Приведены результаты эмпирического исследования, направленного на выявление особенностей реализации эмоционального компонента профессионального общения студентов. Определены пути развития эмоционального интеллекта будущих педагогов в учебном процессе в условиях высшей школы.

The article is concerned with one of the topical problems of modern higher education, namely future teachers training for efficient work. The importance of educational communication for the organization and implementation of the educational process at school is emphasized. The functions of educational communication are considered and manifestations of emotional intelligence in terms of its interactive component, which is an important factor in effective self-regulation in teacher’s work, are reviewed. The results of empirical research aimed at identifying implementation peculiarities of the emotional component of students’ professional communication are represented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського