РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000601402<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кременчуцька М. К. 
Гра як творча діяльність особистості / М. К. Кременчуцька // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 104-108. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто види, функції і можливості ігрової діяльності. Зазначено, що сучасне наукове поняття "ігрова культура" орієнтує дослідника на системний аналіз змін в ігровій діяльності, у співвідношенні традиційних і нових ігор, стихійних і спрямованих факторів розвитку гри, на свідоме використання і формування розвиваючого потенціалу гри. Виділено розвиваючі можливості гри і особливості їх реалізації в комп’ютерному просторі. Емпірично показано, що розвиток творчих елементів діяльності індивіда за допомогою використання ігрових комп’ютерних методів і прийомів є ефективним не тільки на етапі, коли ігрова діяльність є провідною, але і в інші періоди розвитку індивіда.

Рассмотрены виды, функции и возможности игровой деятельности. Констатировано, что игра позволяет искусственным способом сохранять и развивать способности, данные природой, но невостребованные в реальной жизни индивида. Был проведен анализ эффективности игровых технологий в развитии визуального мышления студентов. С этой целью были выделены две группы молодых людей (контрольная и экспериментальная), которые состояли из студентов-программистов II курса Одесского национального университета имени И. И. Мечникова. В результате проведенных исследований были зафиксированы изменения в развитии творческого начала студентов-программистов: в экспериментальной группе значительно увеличилось количество студентов с высокими показателями визуального мышления – в процентном соотношении это составило половину от предыдущих показателей входящего тестирования. Данные исследования подтвердили гипотезу о том, что развитие творческих элементов деятельности индивида с помощью использования игровых методов и приемов является эффективным не только на этапе, когда игровая деятельность является ведущей, а и в другие периоды развития индивида.

The article presents the types, functions and opportunities of play activity. Games are interesting for people of any age and give opportunities for people’s learning, development and self-improvement. Games allow people to keep and de-velop abilities given by nature and not required in their real life. We have reviewed the efficiency of game technologies in students’ visual thinking development. For that purpose 2 groups (control and experimental) of young people were formed, each of them involving second-year students-programmers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського