РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000601437<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бак М. 
Основні технології мультимедійної освіти / М. Бак // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 49-57. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Проаналізовано основні технології мультимедійної освіти та мультимедійні засоби навчання. Розглянуто перспективний шлях удосконалення та оптимізації навчального процесу в училищі. Виокремлено особливості мультимедійних технологій. Зазначено різні види мультимедійних засобів навчання, зокрема: зберігання і відтворення навчальної інформації, засоби моделювання, засоби контролю, засоби самонавчання, аудіокомунікативні та візуально-спостережні засоби. Визначено принципи системи навчання, а саме: проведення навчально-адміністаративної роботи, надання контрольованого доступу до навчальних матеріалів, організації колективної й індивідуальної роботи студентів та викладачів. В організованому навчальному процесі виділено основні складові: лекція, практичні заняття, контроль. Охарактеризовано основні програмні засоби для редагування графічних зображень. Продеменостровано приклад мультимедійного застосування в навчальному процесі. Надано рекомендації щодо відбору та експлантації мультимедійних засобів.

Проанализированы основные технологии мультимедийного образования и мультимедийных средств обучения. Рассмотрен перспективный путь совершенствования и оптимизации учебного процесса в училище. Выделены особенности мультимедийных технологий. Указаны различные виды мультимедийных средств обучения, в частности: хранение и воспроизведение учебной информации, средства моделирования, средства контроля, средства самообучения, аудиокоммуникативные и визуально-наблюдательные средства. Определены принципы системы обучения, а именно: проведение учебно-административной работы, предоставление контролируемого доступа к учебным материалам, организация коллективной и индивидуальной работы студентов и преподавателей. В организованном учебном процессе выделены основные составляющие: лекция, практические занятия, контроль. Охарактеризованы основные программные средства для редактирования графических изображений. Продемонстрирован пример мультимедийного применения в учебном процессе. Даны рекомендации по отбору и эксплантации мультимедийных средств.

The dominant components of modern education are the new information technologies, providing virtually unlimited opportunities for independent and collaborative creative activity for all participants of the educational process. From the authoritarian provider of knowledge at present teacher becomes a participant in productive activity of students. However, with the latest technical and multimedia it creates a favorable environment for the formation of their own intelligence. A special role in this process belongs to computer technology and network technology. The article deals with the basic technology of multimedia education and multimedia training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського