Ганусик Ю. Б. Проблеми та перспективи впровадження інфляційного таргетування в Україні / Ю. Б. Ганусик // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 318-323. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Досліджено практику використання режиму інфляційного таргетування розвинутими країнами світу, визначено переваги і недоліки його застосування. Встановлено можливості запровадження режиму інфляційного таргетування в Україні та порядок необхідних заходів, що дадуть можливість ввести режим "спрощеного" таргетування інфляції. Обгрунтовано, що таргетування валютного курсу Національним банком України (наприкінці 2014 - початку 2015 рр.) показало свою неефективність, зокрема, неможливість досягнення стабільності цін, процентних ставок, зростання інфляційних очікувань, посилення нестабільності економіки в цілому. Спираючись на світовий досвід у даному питанні, автор вказує на те, що важливо не тільки перейняти, але й модернізувати режим таргетування інфляції, пристосувавши його до вітчизняних особливостей. Для впровадження таргетування інфляції потрібно вдосконалити механізм фіксування інфляції, тобто відмовитись від фіксування інших показників, зокрема валютного курсу, а також запровадити відповідні монетарні інструменти, основним з яких є короткострокова процентна ставка. Доведено, що переходити до нової стратегії грошово-кредитної політики необхідно поступово, тобто запровадити спочатку "спрощений" режим, а згодом і повномасштабне таргетування інфляції. Індекс рубрикатора НБУВ: У526.268.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|