Полішко Г. Г. Міжнародні рейтинги національних брендів / Г. Г. Полішко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 457-462. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Теоретично обгрунтовано та проаналізовано основні міжнародні рейтинги національних брендів. Методологічну базу дослідження сформували праці провідних вітчизняних і зарубіжних учених, інформаційно-аналітичні матеріали міжнародних рейтингових агентств. Для досягнення мети застосовувалися методи наукової абстракції, порівняльного, структурного аналізу та синтезу, системний підхід. Розглянуто методи та компоненти оцінювання бренда країн у міжнародних рейтингах, зроблено порівняльний аналіз поглядів дослідників на визначення поняття "бренд" і "брендинг країни". Досліджено критерії виміру потужностей національного бренда. Систематизовано сучасні методології оцінювання брендів країн. Узагальнюючи різні підходи до оцінки національних брендів, визначено, що головними компонентами успішного бренда країни є: бізнес (експорт та інвестиції), уряд, якість життя, люди, культура, туризм. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є аналіз України у міжнародних рейтингах національного бренда. Одержані результати можуть бути застосовані у практичній діяльності як теоретична база для поглиблення досліджень питань міжнародних рейтингів національних брендів підприємствами та організаціями всіх форм власності, науковцями, студентами економічних факультетів. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|