Величко В. О. Комплексне дослідження ринку продукції ветмедицини, як фактор об'єктивної оцінки його функціонування : (огляд) / В. О. Величко, Т. Є. Сенишина, А. В. Гримак // Наук.-техн. бюл. Ін-ту біології тварин та Держ. н.-д. контрол. ін-ту ветпрепаратів та корм. добавок. - 2014. - Вип. 15, № 4. - С. 233-237. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Одним із основних завдань комплексного дослідження ринку продукції ветмедицини є вивчення та прогнозування його кон'юнктури у співставленні із результатами діяльності конкретних виробників і постачальників продукції на ринок. До об'єктів вивчення в межах комплексного дослідження ринків продукції ветмедицини належать: власне ринок, споживач, товар (послуга), конкуренти. Загальна мета ринкових досліджень полягає у визначенні умов, за яких забезпечується щонайповніше задоволення попиту населення чи фірм-споживачів на товари (послуги) певного виду і створюють передумови для ефективного збуту виробленої продукції. Відповідно комплексне вивчення ринку включає і вивчення співвідношення попиту та пропозиції на відповідну продукцію, що і належить до поняття кон'юнктури ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72108 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|