Пугач А. В. Соціальні виклики рекламної діяльності в суспільстві споживання : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / А. В. Пугач; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2015. - 16 c. - укp.Проаналізовано рекламну діяльність та соціальні виклики за умов суспільства споживання. Проаналізовано теоретико-методологічні засади дослідження рекламної діяльності, висвітлено предметне поле й етапи розвитку проблематики. Досліджено функціонування рекламної діяльності за умов сучасних соціальних викликів. Встановлено, що в суспільстві споживання реклама набуває нових ознак і трансформується в соціально-економічний інститут, а також несе в своїй діяльності виклики для соціуму. Обгрунтованого, що розвиток рекламної діяльності за умов суспільства споживання найдоцільніше розглядати в аспекті соціально-філософського аналізу, збагачуючи, таким чином, теоретико-методологічну та понятійну базу соціальної філософії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА417501 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|