Надтока В. О. Формування гідрологічних понять у процесі навчання фізичної географії учнів загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. О. Надтока; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.Досліджено проблематику формування гідрологічних понять у процесі навчання фізичної географії у ЗНЗ та висвітлено її значення для методики навчання географії. Розглянуто теоретичні, методичні і практичні аспекти процесу формування гідрологічних понять. Проаналізовано стан проблеми в теорії та практиці навчання географії. Визначено роль і значення гідрологічних понять під час формування змісту та структури навчальних програм, підручників, посібників, технологій навчання фізичної географії. Визначено прогресивну роль інформаційно-комунікативних технологій у процесі формування гідрологічних понять. Розкрито методичне значення "учнівського комплексу" для формування гідрологічних понять в учнів ЗНЗ. На підставі комплексного аналізу філософської, історико-педагогічної, психолого-педагогічної та науково-методичної географічної літератури, з’ясовано ступінчастість у формуванні гідрологічних понять, визначено їх значення у процесі набуття предметної географічної компетентності. Розроблено методику формування гідрологічних понять у процесі навчальної діяльності у ЗНЗ. В основу її покладено процеси взаємодії учителя й учня та учнівський комплекс, який створює відповідні можливості для самостійної роботи учнів. Одержані результати можуть бути використані у шкільній практиці навчання географії та підготовці майбутніх учителів у ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Д82 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА417837 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|