Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000602989<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сучасний маркетинг або новий погляд у майбутнє : матеріали наук.-практ. семінару, присвяч. Дню маркетолога, 11 листоп. 2015 р., Мукачево / ред.: І. М. Чучка, В. В. Гоблик, М. І. Пітюлич; Укр. асоц. маркетингу, Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2016. - 119 c. - укp.Досліджено використання інновацій в маркетингових комунікаціях. Визначено взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товаропросування. Проаналізовано види реклами туристичного продукту. Обгрунтовано необхідність впровадження маркетингових підходів до організації підприємницької діяльності. Показано роль продуктової стратегії в розробці туристичних продуктів. Розглянуто мерчандайзинг як один з напрямів маркетингових комунікацій. Приділено увагу конкурентоспроможності та економічному розвитку сировинного комплексу. З'ясовано тенденції розвитку експортно-імпортних операцій. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У9(4УКР)211.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА801077 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|