![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000603091<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 06-07 квіт. 2016 р.. Т. 2 / ред.: А. А. Сбурєва; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми, 2016. - 267 c. - укp. - рус. - англ.Досліджено проблеми розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів освіти. Обгрунтовано використання досвіду формування філолога в університетах європейських країн для вдосконалення мовної підготовки вітчизняного студента. Приділено увагу організації еврестичного начання учнів профільних класів на уроках біології. Охарактеризовано можливість самореалізації творчого потенціалу особистості за умов розбудови освітньої сфери України в XVІІІ ст. Вивчено інноваційну компетентність як складову професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано феноменологічний підхід до викладання педагогічних дисциплін у вищих школах. Визначено роль туристичного краєзнавства в розвитку соціальності чоловічої моделі. Розроблено модель діяльності сучасного вчителя-дефектолога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: В356191/2 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|