Вдовиченко В. Концептуальні засади фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти / В. Вдовиченко, Є. Антонович // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 18. - С. 20-33. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.Акцентовано увагу на докорінних змінах за роки незалежності України, що відбулися в інженерній, дизайнерській, художньо-проектній освіті, починаючи з довузівської профільної підготовки у ЗНЗ. Визначено основні положення концептуальних засад фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти. Окреслено шляхи розв’язання проблеми забезпечення навчально-методичними комплектами зазначених спеціалізацій профільних ЗНЗ. Висвітлено питання науково обгрунтованого поетапного введення у навчально-виховний процес профільних ЗНЗ художньо-проектної освіти. Вперше подано, після переходу на компетентнісний результат профільної підготовки, сучасну наукову джерельну базу для запровадження нового понятійно-термінологічного апарату профільного навчання національної системи неперервної художньо-проектної освіти. Акцентировано внимание на существенных изменениях за годы независимости Украины, состоявшихся в инженерной, дизайнерской, художественно-проектной образовании, начиная с довузовской профильной подготовки в общеобразовательных учебных заведениях (школа). Определены основные положения концептуальных основ фундаментального исследования структуры и содержания специализаций "Художественно-проектное творчество", "Декоративно-прикладное искусство", "Основы дизайна" в национальной системе непрерывного художественно-проектного образования. Определены пути решения проблемы обеспечения учебно-методическими комплектами указанных специализаций профильных ОУЗ. Освещены вопросы научно-обоснованного поэтапного введения в учебно-воспитательный процесс профильных ОУЗ художественно-проектной образования. Впервые представлена, после перехода на компетентностный результат профильной подготовки, современная научная база источников для введения нового понятийно-терминологического аппарата профильного обучения национальной системы непрерывного художественно-проектной образования. In the article the attention is accented on the native changes for years of independence of Ukraine that took place in engineering, designer, artistically-project education, since pre-university profile preparation in general educational establishments (GEE). The substantive provisions of conceptual bases of fundamental research of structure and content of the specializations "Artistically-Project Creation", "Decoratively-Applied Art", "Bases of Design" of the profile teaching in the national system of continuous artistically-project education have been determined. The ways of solving of the problem of providing by the teaching-methodological complete sets of the noted specializations of the profile GEE have been shown. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р
Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|