РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000603927<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Слісаренко О. 
Гарвард іде у відрив: динаміка і стратегії розвитку топ-закладів вищої освіти у світі / О. Слісаренко // Вища шк.. - 2014. - № 10. - С. 40-52. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено динаміку та стратегії розвитку топ-закладів вищої освіти, які займали 1 - 30-те місця за рейтингом "Шанхайський" у 2003 - 2013 рр. З’ясовано, що гарвардський університет, маючи оптимальні та стабільні характеристичні параметри, за цей період збільшив конкурентні переваги порівняно із закладами та групами закладів з-поміж перших 30. Підтверджено існування двох ефективних стратегій організації високорейтингових закладів – універсалізації та профілізації (спеціалізації). Вміщено 6 таблиць за рейтингом „Шанхайський ” у межах перших 30 рангових місць: таблицю групування топ-закладів вищої освіти, таблицю змін загальних балів (за 100-бальною шкалою ); таблицю коефіцієнтів кореляції рейтингів Спірмена для рейтингових місць і характеристик студентів закладів групи 30; таблицю усереднених групових характеристик студентів топ-закладів групи 30; таблицю мінімальних та максимальних групових характеристик та таблицю розподілу за кількістю студентів у закладах вищої освіти у межах перших 30 рангових місць.

Исследована динамика и стратегии развития топ-заведений высшего образования, которые занимали 1 - 30-е места по рейтингу "Шанхайский" в 2003 - 2013 гг. Выяснено, что гарвардский университет, имея оптимальные и стабильные характеристические параметры, за этот период увеличил конкурентные преимущества по сравнению с учреждениями и группами заведений среди первых 30. Подтверждено существование двух эффективных стратегий организации высокорейтинговых заведений - универсализации и профилирования (специализации). Помещено 6 таблиц по рейтингу "Шанхайский" в пределах первых 30 ранговых мест: таблицу группировки топ-заведений высшего образования, таблицу изменений общих баллов (по 100-балльной шкале); таблицу коэффициентов корреляции рейтингов Спирмена для рейтинговых мест и характеристик студентов учреждений группы 30; таблицу усредненных групповых характеристик студентов топ-заведений таблицу минимальных и максимальных групповых характеристик и таблицу распределения по количеству студентов в ВУЗ в пределах первых 30 ранговых мест.

The article deals with the research of dynamics and development strategy of the top institutions of higher education which took 1-30 places according to Shanghai rating in 2003-2013. It is found out that Harvard University with its optimal and stable characteristic parameters acquired more competitive advantages during this period in comparison with the institutions which were among the first 30 of them. The author supports the existence of two effective strategies to organize top-rated institutions – universalization and profiling (specialization). He presents the following 6 tables according to Shanghai rating within the first 30 ranking places: a table presenting top institutions of higher education in groups, a table of changes of total scores (according to 100-points scale); a table presenting correlation coefficient of Spearman ratings for rating places and characteristics of students of top institutions from the group 30; a table of average group characteristics of students of top institutions from the group 30; a table presenting minimum and maximum group characteristics and a table presenting institutions according to the number of students within the first 30 ranking places.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського