РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000603928<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дебич М. 
Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід / М. Дебич // Вища шк.. - 2014. - № 10. - С. 53-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено характерний для країн Організації економічного співробітництва та розвитку розподіл студентів університетів і закладів аналогічного рівня за полями навчання та вужчими профілями підготовки. Використано положення Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКА-11), створеної ЮНЕСКО. Акцентовано увагу на те, яка частка студентів обирає інтегральне поле суспільно-гуманітарних профілів підготовки. Розглянуто можливості реалізації виховної функції у вищій школі шляхом використання тих навчальних програм, що включають гуманітарні елементи у традиційних дисциплінах або передбачають додаткові гуманітарні курси. Наведено приклади освітньої практики США, Великої Британії та Франції.

Исследовано характерное для стран Организации экономического сотрудничества и развития распределение студентов университетов и учреждений аналогичного уровня по полям обучения и узкими профилями подготовки. Использованы положения Международной стандартной классификации образования (МСКА-11), созданной ЮНЕСКО. Акцентировано внимание на том, какая доля студентов выбирает интегральное поле общественно-гуманитарных профилей подготовки. Рассмотрены возможности реализации воспитательной функции в высшей школе путем использования тех учебных программ, которые включают гуманитарные элементы в традиционных дисциплинах или предусматривают дополнительные гуманитарные курсы. Приведены примеры образовательной практики США, Великобритании и Франции.

The article deals with a special feature typical for Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD): distribution of students of universities according to the sphere of education and particular specialities. The author uses the principles mentioned in the International Standard Classification of Education (ISCE-11) created by UNESCO (a variant of 2011). The attention is paid to the number of students who choose an integrated field of socially-humanitarian specialities. The author considers the possibility of realization educational function in higher educational establishments by means of using those educational programs which put humanitarian elements into traditional disciplines or provide additional humanitarian courses. The examples of educational practice of the USA, Great Britain and France are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського