Скляр П. Концептуальні підходи до гуманізації освіти в процесі підготовки сучасного фахівця соціальної сфери / П. Скляр, Т. Мальцева // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 103-109. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розкрито концептуальні підходи гуманізації освіти в процесі підготовки сучасного фахівця соціальної сфери, в основі яких лежить розвиток особистості, суб'єктність, що висуває на перший план питання про необхідність суттєвого перегляду, переоцінки деяких звичних для традиційної освіти ідеалів і норм, у тому числі і з ряду так званих загальнолюдських цінностей. Розкривається суть переходу від концепції функціональної підготовки до концепції розвитку особистості, яка полягає не тільки в зміні пріоритетів: від державного замовлення на підготовку фахівців до задоволення потреб особистості. Нова концепція передбачає індивідуалізований характер освіти, який дозволяє враховувати можливості кожної конкретної людини і сприяти її самореалізації та розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|