Гаврилко П. П. Корпоративні відносини в банківському секторі: фінансові механізми та маркетингові стратегії : монографія / П. П. Гаврилко, М. О. Кужелєв, І. Г. Брітченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Ужгород. торг.-екон. ін-т, Карпат. ун-т ім. А. Волошина, Graduate school of business - National-Louis univ.. - Рівне : Волин. обереги, 2016. - 227 c. - Бібліогр.: с. 209-227 - укp.Досліджено концептуальні основи формування й розвитку системи корпоративних відносин, що виникають у зв'язку з функціонуванням банківського сектору. Розкрито сутність корпоративних конфліктів, виявлено причини їх виникнення й запропоновано механізми захисту інтересів суб'єктів корпоративного процесу. Вивчено проблему розвитку підприємницької функції в системі корпоративних відносин, визначено особливості використання підприємницької функції в банківському секторі, розглянуто методи оцінювання клієнтської бази комерційного банку, досліджено маркетингову стратегію утримання клієнта як інструмент оптимізації конкурентоспроможності банку, а також запропоновано стратегію підвищення конкурентоспроможності банків України за умов інтеграції до ЄС. Висвітлено питання формування фінансової безпеки банків у системі корпоративних відносин, досліджено основні загрози фінансовій безпеці банківської установи та запропоновано концептуальні основи формування механізму гарантування фінансової безпеки банку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА801641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|