Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000605217<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дмитрієв І. А. Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства : монографія / І. А. Дмитрієв, Д. А. Горовий, Д. О. Приходько; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків : ХНАДУ, 2016. - 226, [1] c. - Бібліогр.: с. 159-181 - укp.Визначено роль і місце бренда в системі економічних понять. Охарактеризовано види брендів за основними класифікаційними ознаками. Розглянуто теоретико-методичні підходи до оцінювання вартості брендів. Здійснено порівняльний аналіз автомобілебудівних підприємств України. Проаналізовано фінансово-економічні показники діяльності автомобілебудівних підприємств. Удосконалено методи оцінювання вартості бренда зазначеного підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-803.43-862
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА802873 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|