РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000605265<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соловйов І. О. 
Маркетингова діяльність підприємств АПК : навч. посіб. для студентів ВНЗ / І. О. Соловйов, Г. Є. Жуйков, С. В. Білоусова, В. С. Дога, О. М. Бородіна; ред.: І. О. Соловйов; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон : Грінь Д.С., 2016. - 455 c. - Бібліогр.: с. 437-453 - укp.

Розглянуто виникнення та розвиток концепції маркетингу у світі й Україні. Обгрунтовано необхідність переходу виробників аграрної галузі на маркетингові стратегії господарювання. Приділено увагу управлінню аграрним маркетингом і маркетинговими дослідженнями та інформацією. Наведено алгоритм стратегічного плану маркетингу. Охарактеризовано збутові стратегії в підсистемі маркетинг-логістики. Висвітлено комунікаційні стратегії в комплексі агромаркетингу на етапі реалізації пропозиції. Розкрито поняття інтернет-маркетингу й особливості його використання в сільському господарстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У532.1-211.1 я73 + У9(4УКР)321-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803137 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського