РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000605454<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скворцова С. О. 
Структурно-функціональна модель формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні математики учнів початкових класів / С. О. Скворцова // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 270-276. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Презентовано авторську модель формування методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи до навчання учнів математики. Виходячи з Національної рамки кваліфікацій, згідно якої результатом навчання на кожному освітньому рівні є компетентність, у складі професійної компетентності вчителя виділено методичну компетентність, формування якої й визначає мету презентованої моделі. Досягнення зазначеної мети відбувається за рахунок упровадження методичної системи, яку презентовано як композицію взаємообумовлених та взаємопов’язаних компонентів: завдань, навчально-змістового ресурсу (зміст навчання та організаційні форми навчання), технологій та засобів навчання.

Презентована авторская модель формирования методической компетентности будущих учителей начальной школы в обучении учащихся математике. Исходя из Национальной рамки квалификаций, согласно которой результатом обучения на кождом образовательном уровне является компетентность, в составе профессиональной компетентности учителя выделена методическая компетентность, формирование которой и определяет цель презентованной модели. Ее достижение осуществляется за счет внедрения методической системы, которая представляется как композиция взаимообусловленных и взаимосвязанных компонентов: задач, учебно-содержательного ресурса (содержание обучения и организационные формы обучения), технологий и средств обучения.

The paper presents the author’s model of formation of primary school teachers’ methodical competency to teach pupils Mathematics. Based on the National Qualifications Framework according to whichthe result of learning at every educational level is a competency,the methodological competence as a part of teacher’s professional competencyaremarked.The formation of a methodical competency is a goal of the presented model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + В1р1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського