Обласова О. І. Соціальна реклама в США та України періоду кризових воєнних ситуацій / О. І. Обласова // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 54-59. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Досвід функціонування соціальної реклами в Сполучених Штатах Америки висвітлено з метою запозичення його кращих напрацювань нашою країною. Оскільки соціальна реклама в США за десятиліття свого функціонування набула рис специфічної галузі масової реклами, яка розвивається за своїми правилами, використовуючи розроблені технології, перетворившись на універсальний інструмент діагностування та корекції соціальних проблем, доцільно застосувати цей досвід в Україні, актуальною проблемою в якій є відновлення національних відносин між представниками різних громад. Великого значення набувають методи, які сприяють забезпеченню соціальної рівноваги й суспільного консенсусу. Метою соціальної реклами в нашій країні на сьогодні є покращання іміджу державних інститутів: армії, міліції, податкової поліції тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|