РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000605728<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Карабаза І. А. 
Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 41-49. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів у разі виходу на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній - лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського