РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000605738<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Носкова Е. В. 
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 136-146. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Предложена методика определения разрывов в позиционировании бренда розничной аптечной сети и его восприятии потребителями. Разработаны алгоритм и инструментарий проведения исследований, предложены показатели для расчета ценности бренда розничной аптечной сети. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере крупных розничных аптечных сетей Дальнего Востока России.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4РОС55)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського