Фролова Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 469-474. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії (МТС). Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду МТС. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду МТС.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"