Dzhurenko T. Analysis of Text Mining methods in Web search = Аналіз методів Text Mining у роботі з пошуковою системою / T. Dzhurenko, O. Myakshylo, G. Cherednіchenko // Ukr. Food J.. - 2015. - 4, № 3. - С. 508-519. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.У Маркетинговій Пошуковій Системі для пошуку документів у веб-системах доцільно використовувати метод Text Mining. Метод полягає в обробці неструктурованої (текстової) інформації, вибірці важливих числових індексів із тексту і таким чином, формуванні з інформації, що міститься у тексті, придатної для застосування різноманітних алгоритмів інтелектуального аналізу даних. Інформацію можна обробляти з метою одержання статистики про слова, що містяться в документах або для того, щоб обчислити статистичну інформацію про документи на основі слів, що містяться в них. Запропоновано алгоритм очищення веб-сторінок від інформаційного шуму, побудови оптимальної послідовності перегляду результатів пошуку у веб-системах, який допоможе надати шукану користувачем інформацію в зручному для нього вигляді, а також позитивно позначиться на результатах web-пошуку та класифікації інформації. Наукова новизна одержаних результатів полягає в побудові алгоритму пошуку маркетингових даних на підставі використання технології Text Mining. Індекс рубрикатора НБУВ: З970.43 + З970.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж43715 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|