Проценко О. С. Формування життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. С. Проценко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.Вперше обгрунтовано, розроблено та експериментально перевірено технологію формування життєвої компетентності учнів ПТНЗ у процесі професійної підготовки, що грунтується на системному, особистісно-діяльнісному й аксіологічному підходах і передбачає поетапне формування життєвих мотивів, знань, умінь, емоційно-ціннісних еталонів поведінки, орієнтованих на задоволення потреби особистості в самореалізації в усіх сферах життєдіяльності на аналітико-спонукальному, змістовно-діяльнісному й рефлексивно-коригувальному етапах. Уточнено суть життєвої компетентності учнів ПТНЗ (як сукупність життєтворчих мотивів, знань і умінь, емоційно-вольових характеристик, що формуються під впливом первинного трудового й соціального досвіду та спрямовані на забезпечення творчого проектування та здійснення життєвого шляху у прийнятних соціальних сферах і напрямах професійної діяльності) та визначено компоненти досліджуваної категорії (мотиваційний, особистісний, когнітивний, функціональний). Удосконалено організаційно-методичне забезпечення професійної підготовки й систему оцінювання рівнів сформованості компонентів життєвої компетентності учнів. Набули подальшого розвитку положення компетентнісного підходу щодо професійної освіти, зокрема формування життєвої компетентності учнів у системі професійно-технічної освіти України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА418517 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|