Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000606823<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / уклад.: І. Р. Лошенюк, І. О. Жалба, Ю. Б. Чаплінський; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Чернів. торг.-екон. ін-т. - Чернівці : Книги - XXI, 2015. - 159 c. - укp.Розкрито сутність міжнародного маркетингу, його предмет та методи. Охарактеризовано економічне середовище у міжнародному маркетингу. Висвітлено сутність та основні елементи культури. Розглянуто фактори та схеми дослідження політико-правового середовища. Приділено увагу міжнародній товарній політиці підприємства. Обгрунтовано міжнародну концепцію ціноутворення. Розкрито особливості побудови каналів розподілу для різних товарів. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА803415 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|