Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000607025<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетингове управління конкурентоспроможністю : тези доп. VII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів, 25 берез. 2016 р., Дніпропетровськ / ред.: І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, Ун-т Чорногорії, Кіпр. ін-т маркетингу, Дніпропетр. міськ. орг. роботодавців. - Дніпропетровськ : Ун-т ім. А. Нобеля, 2016. - 179 c. - укp. - рус. - англ.Висвітлено особливості прийняття рішення щодо виходу підприємства на міжнародний ринок. Наведено принципи маркетингу за сучасних умов господарювання. Проаналізовано вплив міжнародного маркетингового середовища на ринки України. Розкрито сутність та особливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств. Розглянуто особливості формування конкурентоспроможності інноваційного сектора економіки України за умов глобалізації. Наведено фактори конкурентоспроможності сучасного торговельного підприємства. Висвітлено особливості систем штучного інтелекту в економіці. Визначено місце стратегічного маркетингу в структурі управління підприємством. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА803967 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|