Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000607794<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Юдіна Н. В. Технологізація управління маркетинговою діяльністю / Н. В. Юдіна // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 12. - С. 318-325. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Обгрунтовано, що тенденція стрімкого скорочення тривалості маркетингових планів в умовах економічної кризи повіязана з тенденцією морального старіння традиційного підходу до управління маркетинговою діяльністю. Одним з можливих інструментів подолання цієї проблеми є технологізація управління маркетинговою діяльністю, що потребувало виокремлення актуальних її напрямів. Як альтернативу традиційному підходу до управління маркетинговою діяльністю запропоновано футурологічний підхід. Він передбачатиме у процесі технологізації необхідність переходу маркетологів з рівня споживання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на рівень управління ними. Обгрунтовано важливість розширення меж маркетингових досліджень, які мають передувати впровадженню ІКТ в процес управління маркетинговою діяльністю; налагодження дистанційного формату управління маркетинговою діяльністю на базі хмарних і грід-технологій; важливість самовдосконалення маркетологів за напрямом міждисциплінарних зв'язків, зокрема сингулярних і суперкомп'ютерних технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|