Пасічник І. Ю. Теоретичні положення управління конкурентоспроможністю продукції / І. Ю. Пасічник // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1. - С. 316-320. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Викладено теоретичні положення щодо управління конкурентоспроможністю продукції. У процесі аналізу дефініцій "конкурентоспроможність продукції" з'ясовано, що всі наведені поняття носять скоріше системно-описовий характер, не враховуючи динаміку показника конкурентоспроможності продукції в короткостроковому періоді та можливість управління показником конкурентоспроможності та здатність виробника продукції адаптувати її до зовнішніх умов. Запропоновано власне визначення поняття "конкурентоспроможність продукції", відмінність якого міститься у врахуванні динамічного характеру об'єкта управління в короткостроковому періоді, що дозволяє обгрунтувати використання специфічних методів моделювання при формуванні маркетингової стратегії. Крім того, у роботі проаналізовано класифікації факторів конкурентоспроможності продукції та запропоновано доповнити існуючу класифікацію маркетинговими та соціально-культурними факторами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-82-13-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|