Гарафонова О. І. Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства / О. І. Гарафонова // Наук. вісн. Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 85-89. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Розглянуто використання CRM-системи на підприємстві як засіб підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Розглянуто етапи впровадження CRM-системи на підприємстві у межах реформування маркетингової діяльності. Виявлено економічний ефект від впровадження CRM-системи у межах вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Шифр НБУВ: Ж73620Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"