Євдоченко О. О. Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Наук. вісн. Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 159-164. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.Визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій і технології екологічного маркетингу, які застосовуються під час розробки товару, його виробництва, пакування, процесу постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-211.1-280
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|